Ako docieliť, aby propagácia vašej firmy zaujala mladých?
Internet a obzvlášť sociálne siete nám pomáhajú dostávať sa denne ku kvantu informácií. Keďže množstvo príspevkov, ktoré denne vidíme na sociálnych sieťach alebo internetových stránkach je naozaj obrovské, najväčšiu šancu zaujať majú tie, ktoré nám vedia povedať najviac informácií za najkratší možný čas.
Kto by v dnešnej dobe čítal dlhé recenzie?
To sa týka hlavne mladšej populácie, ktorá veľakrát uprednostňuje kvantitu nad kvalitou. Nemôžme sa preto čudovať, že spomedzi sociálnych sietí získava čoraz väčšiu popularitu medzi mladými Instagram, ktorý si zakladá na zdieľaní fotografií, či krátkych videí a minimálneho množstva textu.
A tak sa vďaka sociálnym sieťam stávajú často populárnymi nie tí, čo majú čo povedať, ale tí, ktorí vedia takto vizuálne zaujať. V lepšom prípade vtipnými videami, ktoré nás vedia aspoň rozveseliť, v tom povrchnejšom ukazovaním svojho tela. Môžeme si o sociálnych sieťach (a hlavne niektorých ich hviezdach, či skôr hviezdičkách) myslieť čokoľvek, faktom je, že tento dopyt po vizuálnych informáciach, ktoré možno rýchlo „vstrebať“, ovplyvnil aj svet reklamy.
Oslovte mladých tam, kde trávia svoj voľný čas. Na sociálnych sieťach
A tak vám častokrát oveľa viac zdvihne návštevnosť vášho eshopu jeden reklamný príspevok od influencerky, ktorá možno váš produkt, ktorý propaguje ani reálne nepoužije ako množstvo pozitívnych ohlasov od bežných ľudí s reálnymi skúsenosťami. Avšak to neznamená, že snaha o naozaj kvalitnú reklamu je v súčasnosti stratou času.
Treba však vedieť využiť populárne platformy. A ak sú vašou cieľovou skupinou mladí ľudia, platí to niekoľkonásobne. Preto je dobré nájsť ľudí, ktorí vám dokážu pomôcť zaujať užívateľov sociálnych sietí. A je jedno, či zaujímavými príspevkami na Facebooku, atraktívnymi fotografiami na Instagrame, alebo kvalitnou videoprodukciou na YouTube.
Zdroj obrázka:
Autor: Jacob Lund / Shutterstock.com