Uľahčite si spracovanie miezd a personalistiku vo vašej firme
Žiadna firma by nemohla fungovať bez svojich zamestnancov. A je jedno o akú pozíciu ide, pre fungovanie firmy ako celku je dôležitá každá pozícia. A rovnako, ako má každý zamestnanec vo firme svoju úlohu, svoje povinnosti má v súvislosti so zamestnancami aj samotná firma.
Nerobte si zbytočné starosti
Mzdy, zmluvy a iné povinnosti týkajúce sa zamestnávania ľudí môžu pravidelne zaberať neúmerne veľa času. Ale vyhnúť sa im pochopiteľne nedá. Môžete však tieto povinnosti „delegovať“ na niekoho iného. Napríklad na spoločnosť, ktorá poskytuje služby týkajúce sa personalistiky a účtovníctva v Bratislave.
Je to skvelý spôsob, ako zefektívniť a zjednodušiť svoje podnikanie. A naviac, nebudete musieť mať starosti s dodržiavaním rôznych zákonných lehôt, takže sa budete môcť plne sústrediť na svoju podnikateľskú činnosť.
Mzdy a ostatné záležitosti ľahko a rýchlo
Zrejme nebude nikto namietať ak za základnú zložku personalistiky označíme spracovanie miezd. Samozrejme, všetci zamestnanci ocenia, keď budú mať mzdu za odpracovaný mesiac čo najrýchlejšie. Aj to je výhoda toho, že si tieto záležitosti necháte robiť externe. Budete môcť mať spracované mzdy aj v prvý deň v mesiaci, čo by ste inak len ťažko stíhali.
K mzdám patria aj výplatné pásky, ktoré musia spĺňať podmienky GDPR, príprava platobných príkazov, prípadne logistika gastrolístkov. Samozrejme, personalistika nie je len o mzdách a o záležitostiach s nimi súvisiacimi.
Je potrebné riešiť aj zamestnanecké zmluvy, dodatky k zmluvám, prípadne výpovede. Netreba zabúdať ani na komunikáciu so štátnymi inštitúciami a plnenie rôznych zákonných povinností. A takto by sme mohli pokračovať aj ďalej. Preto je dobré ak budete mať spoľahlivého partnera, ktorý vašej firme zabezpečí kompletné personálne a daňové poradenstvo.
Zdroj obrázka:
Autor: Elle Aon / Shutterstock.com